جمع هزینه خرید : 0 تومان

رفتن به سبد خرید
7 روز ضمانت بازگشت وجه در فروشگاه اینترنتی پوز اسکیل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های پوز اسکیل بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس ازفروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، پوز اسکیل ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی داشته باشد.
درصورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند،هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
اگرمغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پوز اسکیل بازگردانده شود.برچسب زدن یا نوشتن توضیحات،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش پوزاسکیل با شماره تلفن 02136607875 اطلاع داده شود.
برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و پوز اسکیل مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین پوز اسکیل مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن برعهده مشتری است و فروشگاه پوز اسکیل در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولید کننده، اگر خریدار قصد تعویض کالای مورد نظر را نداشته باشد پوز اسکیل صرفاً هزینه کالا را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟
در این حالت، برگرداندن کالا و تعویض آن با کالایی دیگر پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش پوز اسکیل تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پوز اسکیل جداً خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
بدیهی است هزینه بازگرداندن کالا در صورت انصراف از خرید و یا تعویض کالا بعهده مشتری است.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش پوز اسکیل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده پوز اسکیل است.
- برای واریزهزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به پوز اسکیل ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پوزاسکیل،هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش پوز اسکیل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان پوز اسکیل تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ پوز اسکیل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که درصورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، پوز اسکیل تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و پوز اسکیل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری دارد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پوز اسکیل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس ازفروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش پوز اسکیل است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
با شماره تلفن 02136607875 تماس بگیرید و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.