جمع هزینه خرید : 0 تومان

رفتن به سبد خرید

باسکول چاپگردار | باسکول 300 کیلویی پند مدل PX9000 Storm P



 دقت باسکول 300 کیلویی پند 50 گرم است. دارای پرینتر حرارتی داخلی است. ابعاد کفه 65×65 سانتی‌متر است.باسکول چاپگردار پند دارای اندیکاتور تک‌نمایشگر از جنس پلاستیک فشرده (ABS) و نوع نمایشگر LED 7Segment است. دارای قابلیت چاپ بارکد سطر و کیبورد ممبرین 8 کلیدی است. دارای پارسنگ برای محاسبه وزن خالص، صفر کننده دستی و قطعه شمار است. امکان چاپ گزارشات و اتصال به کامپیوتر، رله، چاپگر، لیبل پرینتر و بارکد اسکنر را نیز داراست. بدنه باسکول فلزی با رنگ الکترو استاتیک است.

لطفا قبل از خرید جهت استعلام قیمت روز محصول تماس بگیرید

22,300,000 تومان 23,000,000



مشخصات باسکول چاپگردار 300 کیلویی پند مدل PX9000 Storm P

باسکول پند PX9000 در فرایندهای تولیدی در صنایع مختلف برای توزین اقلام سنگین و قطعات با ابعاد بالا استفاده می شود. این باسکول در سه ظرفیت وزنی مختلف تولید می شود و دارای دو نوع سینی گالوانیزه و استیل است. علاوه بر این، مدل های مختلف باسکول Px9000 از جمله باسکول ثابت Px9100، باسکول رولیک Px9200 و باسکول کفی Px9800 با 3 نوع نمایشگر صنعتی با قابلیت های متنوع عرضه می شوند. علاوه بر این، باسکول پند 9000 با تک لودسل تولید می شود و قابلیت اتصال به کامپیوتر، پرینتر، لیبل پرینتر، رله و نرم افزارهای انبارداری و حسابداری را داراست.
باسکول PX9000 شرکت پند، باسکولی است که براساس نمایشگرهای خود به سه دسته تقسیم می‌شود. یکی از این دسته‌ها، باسکول 300 کیلویی پند PX9000 Storm P است که با نمایشگر Storm P عرضه می‌شود. این باسکول تمامی ویژگی‌های باسکول PX9000 Storm plus را داراست و تفاوت آن در مجهز بودن به چاپگر فارسی است. هدف از اضافه کردن چاپگر داخلی به این باسکول، امکان گزارش‌گیری و بهره‌برداری حداکثری از قابلیت‌های آن در صنعت و مصارف عمومی فروشگاهی مانند میادین میوه و تره‌بار است. استفاده از انواع مختلف باسکول دیجیتال برای وزن‌گیری، تقریباً برای هر کسب و کاری که به ذهن می‌رسد، ضروری است. اندازه‌گیری وزن یک جزء مهم در مدیریت هزینه‌ها، کنترل کیفیت و ارزیابی کارایی کلی است.
باسکول چاپگردار به عنوان یک ابزار صنعتی و تجاری، در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی و دارویی، صنایع نساجی، صنایع پلیمری، خودروسازی، بیمارستان، صنایع فلزی و قطعه‌سازی، گمرکات، باربری، پست، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولیدی‌های پلاستیک استفاده می‌شود.
در اینجا مشخصات
باسکول چاپگردار 300 کیلویی پند مدل PX9000 Storm P را مورد بررسی قرار می‌دهیم:
این باسکول دارای ظرفیت 300 کیلوگرم و دقت 50 گرم است. تعداد لودسل آن تک لودسل می‌باشد و همچنین دارای پرینتر حرارتی داخلی است. باسکول 300 کیلویی پند مدل PX9000 دارای محافظ لودسل می‌باشد و ابعاد کفه آن 65×65 سانتی‌متر است.
باسکول چاپگردار پند دارای اندیکاتور تک‌نمایشگر از جنس پلاستیک فشرده (ABS) و نوع نمایشگر آن LED 7Segment است. همچنین، قابلیت چاپ بارکد سطر را دارد و مجهز به کیبورد ممبرین 8 کلیدی است. باسکول چاپگردار پند دارای پارسنگ برای محاسبه وزن خالص، صفر کننده دستی و قطعه شمار است. امکان چاپ گزارشات و اتصال به کامپیوتر، رله، چاپگر، لیبل پرینتر و بارکد اسکنر را نیز داراست. بدنه باسکول پند 9000 فلزی با رنگ الکترو استاتیک است و کفه آن تمام استیل و گالوانیزه است (به انتخاب مشتری).
برند سازنده پند
مدل PX9000 Storm P
دسته بندی باسکول باسکول صنعتی و فروشگاهی
ظرفیت 300 کیلوگرم
دقت 50 گرم
تعداد لودسل تک لودسل
نوع باسکول نمایشگر ثابت
چرخ گاری ندارد
نوع نمایشگر LED
جنس کفه استیل - گالوانیزه
ابعاد کفه 65×65 سانتی متر
قابلیت اتصال به کامپیوتر
قابلیت اتصال به پرینتر
قطعه شمار
کشور سازنده ایران
گارانتی 14 ماه
محصولات مرتبط